.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف موسوی به شعارهای انحرافی سبزها

يرحسين موسوي که علاقه خود را نسبت به هرج و مرج و آشوب پنهان نمي کند در ديدار با برخي اعضاي سازمان مجاهدين به طور تلويحي با اعتراف و اذعان به نادرستي و انحراف در شعارهاي جريان سبز گفت: وظيفه ما اين است که شعارها را با دقت ودرست انتخاب کنيم.
به گزارش رسالت موسوي رسما خواستار پيوستن تمامي گروه ها حتي ضد انقلابيون تروريست در خارج از کشور و معاندين و مزدوران به جريان سبز شد و تاکيد کرد راه سبز بايد به گونه اي تبيين شود که همه هفتاد ميليون جمعيت مخالفان را در بر گيرد. موسوي در بخش ديگر اظهارات خود که به نحو آشکار و بي سابقه اي همسو با سياست هاي جاري ايالات متحده و سازمان هاي جاسوسي آمريکا و بريتانيا و رژيم صهيونيستي مي باشد خواستار ايجاد وبلاگ هاي بسياري در فضاي اينترنتي عليه نظام و يافتن راه هايي براي تجديد حيات دوران جست و خيز نشريات زنجيره اي شد. وي در موضع گيري قابل تامل که نشان از عدم تسلط و اشرافيت وي بر مسائل کلان جامعه و کشورداري دارد با رد نظر و ديدگاه اکثريت قريب به اتفاق کارشناسان و صاحب نظران اقتصادي مبني بر لزوم هدفمند کردن يارانه ها آن را اقتصاد صدقه اي خواند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1389
سلام علیکم ازرویکرد جدید تحریفی شما متعجبم
محمد_ف 1 ارديبهشت 1389
موسوی خودش نیز نماد شعارهایش است .. و از شعارها میتوان پی برد نامبرده چه علایقی و رفتارهایی در آینده خواهد داشت ...
زمانی که کسی رسما خواستار پيوستن تمامي گروه ها حتي ضد انقلابيون تروريست در خارج از کشور و معاندين و مزدوران به جريان سبز میشود ، آشکار است که گفتار و علایقش به از این نشود ..
همانند حکایت گفته های آقای نادران در خصوص شخصیتی چون دکتر رحیمی گفته ها گفت از سر بی ... ، که بعد هم می آید میگوید : قرار نیست برای هر موضوعی سفر دلمان را باز کنیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.908 seconds.